Subject: FW: Tagatise tagastamise taotlus-riigitee nr 11230 Harju-Risti - Riguldi - Võntküla km 3,0 - 6,6
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Dec 2024 17:24:31 +0200

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, December 19, 2024 4:47 PM
To: Elle Tamm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Tagatise tagastamise taotlus-riigitee nr 11230 Harju-Risti -
Riguldi - Võntküla km 3,0 - 6,6

Tere!

Töövõtulepingu nr 3.2-3/21679-1 alusel riigitee nr 11230 Harju-Risti -
Riguldi -  Võntküla km 3,0 - 6,6 lõigu põhiprojekti garantii periood on
möödas ning palume tagatise tagastada.

Teie poolt oli projektijuht Lembit Anemaa. TRAM-i kontaktide alt ma tema
kontakti enam ei leidnud ja kuna Aigar mainis, et sina olid ka selle tööga
seotud, siis edastan taotluse sulle. Juhul kui osutub vajalikuks
adressaadi muutmine siis olen tänulik kui saad edastada õige inimese
kontakti.

Taotlus lisatud manusena.

Tervitades

Ott Ojaperv

T:+372 522 7240

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.